Podpora bjwbt221B

05.05.2016 17:54

 

Tak tedy, tohle je trochu mimo mísu, vzhledem k tomu, že tento blog je věnovaný povídce Krádež, ale jiný blog nemám, takže... Ano, jsem fanynka Johnlocku a poslední dobou prožívám nesmírné utrpení, jelikož se natáčí čtvrtá série Sherlocka a ta minulá zanechala Sherlocka v 221B Baker Street úplně samotného. Na Tumblr (a možná i mimo něj) se rozjela taková malá akcička, která se jmenuje Bring John Watson back to 221B. A já se rozhodla také přispět svou troškou do mlýna. Pracovala jsem na tom už nějakou dobu a konečně mám výsledek: 

 

Najdou-li se podobní blázni jako já, vězte, že bjwbt221b spočívá v rozšiřování podobných materiálů, např. vyvěšením v místě bydliště a tak dále (pokud byste si tedy chtěli propůjčit tento obrázek z mé dílny, máte mé svolení). Největší smysl to má asi v Londýně, ale proč by nemohlo dojít k podpoře i tady u nás, že? 

Bring John Watson back to 221B!

Fosa

 

 

Komentáře

Datum: 03.08.2022

Vložil: Jamesutroff

Titulek: Are you 18? Come in and don't be shy!

Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Datum: 23.02.2021

Vložil: SandraGek

Titulek: Hi! Only from 18+!

Russian actor Panin is seen on an erotic resource loveawake.ru

Datum: 19.05.2016

Vložil: Smithe665

Titulek: John

Hi, Neat post. There is a problem with your web site in internet explorer, would check this IE still is the market leader and a large portion of people will miss your magnificent writing because of this problem. ffbbaeeggfgddeeg

Přidat nový příspěvek